OGAR 200

 

Ogar 200 - dane techniczne

 INNE

   
Silnik Jawa 50, dwusuwowy, chłodzony powietrzem, (typ 223)
Typ 200
Pojemność skokowa 49,9 cm3
Średnica cylindra 38 mm
Skok tłoka 44 mm
Stopień sprężania 1:9,5
Moc 2KM przy 4500 obr/min - wersja zdławiona, 3,5KM przy 6500 obr/min - oryginał
Gaźnik JIKOV 2917 PSb
Sprzęgło 2 - tarczowe, mokre
Skrzynia biegów 3 biegowa, nożna zmiana biegów
Instalacja elektryczna

prądnica - iskrownik 6V / 20 W, cewka zapłonowa 8V, kondensator 0,27 uF

Świeca zapłonowa PAL 14-8 lub Iskra F-75  (odległość między elektrodami 0,4 – 0,5 mm)
Masa silnika
(bez oleju)
12,0 kg
Zawieszenie kół
 - przednie
 - tylnie
widelec teleskopowy, skok 65 mm
wahacz z amortyzatorami, skok 50 mm
Ogumienie 17x21/4"
Przeniesienie napędu

pierwotne łańcuchem 3/8” x 3/8” – 44 ogniwa, wtórne łańcuchem 12,7 x 7,75 x 4,88 mm - 118 ogniw

Hamulce szczękowe, bębnowe o średnicy bębna 97,5 mm
Oświetlenie
 - przód
 - tył
żarówka dwuwłókowa 15/15W, 6V (BA-15d1) 
żarówka rurkowa 5W, 6V (S 8,5/9,5)
Długość całkowita 1850 mm
Rozstaw osi 1200 mm
Szerokość kierownicy 650 mm
Wysokość kierownicy 1025 mm
Masa w stanie suchym +/-60 kg
Dopuszczalne obciążenie 150 kg (dwie osoby)
Prędkość maksymalna zależnie od stanu silnika - 55-60 km/h
Zużycie paliwa 3-4l/100 km (zależnie od stylu jazdy)
Zbiornik paliwa 9l (w tym 2l rezerwy)

 

 

Wielki Brat czuwa - Twoje IP to 857.225.18.20.  Kopiowanie ZABRONIONE!!!